Alla inlägg under december 2012

Av enungkvinnasberoende - 19 december 2012 00:33

Mina ögon svider och det snurrar i huvudet, jag är så trött och utmattad. Ändå kan jag inte sova. Jag sitter i soffan med en stooor kopp te och väntar på att det ska bli morgon. Väntar på att alla hemskheter ska försvinna med solens uppgång. I morgon ska jag köpa de sista julklaparna och sedan träffa Haytham. Det kommer bli jobbigt för oss båda. För honom att se hur mycket jag fallit på bara några dagar. För mig att vara ärlig och lägga skulden på honom och att känna skammen över hur jag ser ut och vem jag har blivit. Jag ser inget annat alternativ än att ljuga.För vad ska han svara efter att ha frågat:- Varför är dina ögon så svullna?(drar med handen genom mitt hår och lägger huvudet på sned.- Jadu, det är för att jag spenderat hela gårdagen och natten gråtandes över dig.Och vad ska han svara efter att sakta smekt min kropp och upptäckt fyra stora, djupaoch färska sår på min arm och frågar;- Habibi, vad fan har du gjort mot dig själv?!(tar avstånd från mig och ser förstörd ut)- Jo du förstår, dessa var jag tvugna att göra för att stå ut med tomrummet i min själ som du lämnade efter dig. Och vad fan ska han svara när han frågar varför min kropp skakar av abstinens.- Varför skakar du så? (håller min hand hårt och ser mig djupt i ögonen)- Jo sötnos, det är för att jag inte klarar av att känna ångesten och paniken över att du är borta. Därför sväljer jag tablett efter tablett tills du suddas ut.

Av enungkvinnasberoende - 15 december 2012 23:50

5 propavan + 2 flaskor vin = inte en jättebra kombination.


Men vem fan bryr sig.


Jo, Haytham bryr sig.


Jag har jobbat natt nu i frygt en måndag och jag tog de jobbet för att slippa desa jobbiga sömnlösa

nätter, ensam i sängen. Slippa gråta över honom på nätterna.

Jag har skött mitt jobb perfekt, inte druckit eller knarkat mer än på mina lediga dagar, vilet är 1 dag i veckan.

Medd andra ord, jag har varit så jävla duktig!


Men igår träffades jag och Haytham.Jag tog ledigt från jobbet, hämtade honom och vi åkte hem till mig, helt ensamma.


Vi pratade som aldrig förr och han höll mina händer och kysste dem. Efter två timmars pratande och kärlesförklaranden hamnade vi i min säng och hade sex som fick oss att nå himlen. Kärleks knull. Det är så stor skillnad på knull och käreksknull. Man knullar inte bara, man älskar. Jag har försökt ha sex med killar efter det tog slut med Haythatm, men det känns bara fel och jag njuter inte alls, tvärtom.

Efter det gick jag och Haytham och duschade tillsammans och det var så mysigt och kärleksfullt. Allt han gör med mig är kärleksfullt, han tar hand om mig. Med honom kan jag prata fritt och känna mig fri och han dömer mig inte.


På dagen åkte vi in till stan och jag köpte julklappar och han köpte affe till mig och höll min hand och allt var så perfekt, som om det var han och jag i ett förhållande ingen. Jag verklien såg i hans bruna djupa ögon hur mycet han fortfarande älskar mig. Han vill ta hand om mig, han gtar hand om mig. Vi tar hand om varandra.

Det är sån grov kärlek. Vi vet båda två att det aldrig kommer bli ett förrhållande son vi hade förut, men älskvärdheten är där, starkare än någonsin. Vi är menade för varandra fast allt jobbar mot oss.

Det kommer aldrig bli vi, men i våran hjärtan är vi alltid ett.


Vi höll varandras händer, kände varandras blickar borra in värme i varandra och vi kände varnadras kroppar och hjärnor skrika efter varandra och kände kraften och pulserade mellan oss, lät kraften ta över allt vad vett och realist heter.

När vi skildes åt gav han mig en sån hård kram och en kyss så djup som endast ett älskande par kan ge varandra,

Jag kan dö för honom. Han kan dö för mig.


Vi hade en sån jävla perfekt dag och han smsade nyss "god natt älskling".

Allt jag lyckdes svara vad "God natt söt, älskar dig".


Precis som när vi var tillsammans..


Och nu sitter jag här, men 5 propavan och två flaskor vin i kroppen oh undrar hur fan dethär ska g




Och nu sitter jag på balkongen, med 5 propavan och 2 flaskor vin  kroppen och försöker fundera ut hur FAN

jag ska klara av dethär..

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards