Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Välkommen tillbaka och bla bla bla

Av enungkvinnasberoende - 14 december 2013 21:53

Jag kan kicka off med att säga att ni som vill följa mig kan även göra det på instagram: lollozippado

Där är jag iofs inte spec ingående om hur jag känner mig eller vad jag gör men där händer det i alla fall mer än vad det 

gör här! 


Kan inte fatta att jag kunde vara så naiv att tro att jag kunde underhålla en blogg, fan jag kan ju inte ens ta

hand om en blomma! 


Ännu en gång kommer jag på mig själv med att sitta och stirra på bloggarna som finns i rampljuset. Det är unga människor som gör reklam för sina bloggar genom att låta folk veta att det uppdateras varje dag, att dom är hemma igen, att dom har olika designer till bloggar och bla bla bla. Så jag återgår till min fråga; vad fan gör jag här? 

Jag uppdaterar typ max en gång varannan månad, jag har inget spännande att berätta, jag har inte givit ut någon flashig design och så vidare...

Jag är bara en helt vanlig jävla människa med som har haft otur i livet och kämpar mig fram genom gropar och gupp.

Jag har många gånger funderat på om jag är lite överkänslig och svag, hur kommer det sig annars att jag har fått alkohol, narkotika och självdestruktiva problem? Föds vi "svagsinta"?

Jag är redan, bitvis, stolt över att ha överlevt alla övergrepp och all fysisk och psykisk misshandel. Samtidigt finns det dom som har överlevt allt det och blivit stora och starka män och kvinnor utan att ha fallit i dessa gropar.

Jag beundrar dessa människor och ser med stora gröna ögon fyllda av beundran och respekt på dem. Hur kommer det sig att vissa klarar sig och andra inte? 


Om vi ska återgå till lilla mig så har väl inte mycket förändras. Jag har gått på komvux och misslyckats totalt!

Av de fyra ämen jag läste har jag inte fått godkänt i något. Jag har varit med på typ 5% av lektionstillfällen (iofs har jag gjort bra ifrån mig på dessa 5%). Anleningen till det är väl att jag helt enkelt inte har orkat eller haft motivation. Allt blir så jävla mycket jobbigare när man redan från början måste anstränga sig för att kliva upp ur sängen. Men jag har iaf sökt igen till nästa termin och då ska jag klara det!

På onsdag ska jag börja jobba igen, ska bli skönt. Bara jag, redbull, tidningar och cigg i lastbilen. Älskar att jobba natt, slippa all kontakt med människor och köra allför fort.


Just nu sitter jag och tittar på solsidan och dricker lite jordgubbsvin, har svept in mig i min zebrarandiga fluffiga filt och en rosa fluffkudde, mysigt! Saknar bara Haythams armar runt mig och hans kyssar i min nacke, det får vänta

till i morgon! 


Bjuder på en bild från i sommras!

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av enungkvinnasberoende - 9 augusti 2014 08:58


        Nyss hemkommen efter 24 timmars jobb, är konstigt nog inte trött alls. Har grillat halomi ost och stillar den värsta alkohol abstinensen med lite vin, men  jag får inte tappa kontrollen eftersom jag ska iväg och jobba klockan 20:...

Av enungkvinnasberoende - 3 augusti 2014 03:50


Kör tidningar till Gotland i sommar igen. Det är 13 timmars pass men jag sitter mest och vilar, tack och lov. Eftersom jag jobbar på dagarna också, 7 dagar i veckan sedan 2 månader sedan så är det awesome att få betalt bara för att sitta på gotlan...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 07:34


Inte sovit ett skit på 2 dygn nu. Känner hur jag börjar falla in i något svart och otäckt mörker. De tre sömntabletterna jag fick tag i har gjort sitt till. Jag ligger återigen nerpundad någonstans i stockholm och känner mig död inombords. En jävla a...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 04:40


Ja jag har skurit mig igen.. Det var så skönt, även om det inte var så djupt och allvarligt njöt jag av att se huden dela upp sig i två sidor. Känna det varma blodet rinna ner över magen. Slicka i sig blodet. Jag älskade det. ...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 01:57

I alla fall... Jag och haytham hade en aå jävla underbar nyårs kväll och natt och de tre följande dagarna. Allt vi gjorde var så kärleksfullt. Sättet han höll om mig, sätter vitittade på varandra, hur vi pratade och skrattade, sättet vi hade sex med ...

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards