Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av enungkvinnasberoende - 3 augusti 2014 03:50

Kör tidningar till Gotland i sommar igen. Det är 13 timmars pass men jag sitter mest och vilar, tack och lov. Eftersom jag jobbar på dagarna också, 7 dagar i veckan sedan 2 månader sedan så är det awesome att få betalt bara för att sitta på gotlandsbåten fram och tillbaka! Mitt jobb på budkontakt har utvecklats från vikarie till ett erbjudande om fast anställning med en fet månadslön. Är helt överlycklig! Alla hårda arbetspass, ryggskott och allt svett har lönat sig. Det kommer att bli tuffa 7 dagar med jobb både natt och förmiddag men å andra sidan är jag ledig varannan vecka! Förhoppningsvis får jag tag i en lägenhet i västerhaninge igen, trivdes verkligen där.




Just a shout out till folk som gillar överaskningar och skönhetsprodukter, jag har börjat prenumerera på något som heter Glossybox. I slutet på varje månad får man en box hemskickad med olika skönhetsprodukter (allt från läppstift till solkrämer till hårolja) för ett värde av 500 spänn men man betalar bara 139 (eller om de är 169, är dödstrött just nu så var snälla!) en bit under 200 kr är det i alla fall.
Fick min första box för bara några dagar sedan, blev jättenöjd!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards