Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av enungkvinnasberoende - 13 oktober 2012 22:53

Ligger i sängen, tidig kväll. Igår var jag och Tessan inne i stan och söp som aldrig förr. Herrejävlar vad mycket alkohol det blev, och många killar... Haft sån brutal baksmälla idag, värsta på länge! Men trots det, trots att jag gjorde bort mig totalt flera gånger, trots minnesluckor och skrapsår så var de ändå värt det. Jag behövde en galen utekväll efter förlusten av mitt livs kärlek. Att känna de starka ha-begäret efter mig från männen var guld värt. Även om det är billigt och äckligt så behövde jag det. Det som däremot inte är guld värt är att jag vill ha mer, jag vill fortsätta så, varje dag.


Känner att jag inte orkar ta hand om mig. Jag äter inte, duschar inte, sover alldeles för mycket eller för lite och missköter allt runt omkring mig. Men jag antar och hoppas på att vinden vänder, måste bara få tag på en fast

punkt i mitt liv. 


Väldigt gammal bild på mig och Tessan =)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards