Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

First vidoblogg

Av enungkvinnasberoende - 12 oktober 2012 12:30




Jag vet att jag ser korkad ut, tror de är pga mina ögon, min lilla mun och blont hår...

Men jag är ju inte här för att vara vacker, tack och lov! =) 
  

 
 
Ingen bild

Annie

13 oktober 2012 00:42

Hej igen min vän!

Hur går det för dig?
Jag har tyvärr inget ljud på datorn, så jag kan inte kolla på din video, annars har jag följt din blogg.
Duktig du varit som börjat kämpa mot!!!
Du ser, du har allt lite kämparglöd i dig!!! :)
Hur har du klarat dig?

Själv skulle jag aldrig ha klarat mig utan hjälp, så ett tips är verkligen att söka hjälp!!! Ring AA till exempel. El törs du berätta för din chef? De kanske kan hjälpa dig på jobbet?

Vi skulle kunna kämpa tillsammans... jag är inte helt utan sug ibland, kan jag säga!!! En del helgkvällar är skithemska. Får världens humörsvängningar, inget känns roligt när jag inte kan dricka- jag ÄLSKAR ju alkoholen, men den förstörde mitt liv!!! (Jag har knaprat en hel del piller också, ska du veta, vissa blandningar när man blir så där UNDERBART hög... ja, du vet vad jag menar...)

Men tänk att vakna utan skam, skuldkänslor och bakfylleångest, känna sig frisk och sund- det känns helt underbart!!!

Jag kände mig sååå skitig när jag drack. Jag drack ju inte normalt, utan jag drack mig helt packad. Sedan kom ångesten dagen efter, jag ville inte att folk skulle få veta att jag SÖP så förbannat, skämdes, vem f-n är vill va alkoholist??? Var rädd att lukta sprit.

Å minnesluckorna!!!! HJÄLP liksom, va f-n har jag gjort???!!!

Jag hejar på dig!!!
Du kan ta dig ur det!!! :-)

Kram Annie

enungkvinnasberoende

13 oktober 2012 17:33

Hej du! =)
Det går faktiskt lite bättre för mig! Jag dricker fortfarande rätt mycket men med en annan inställning. Det känns lite bättre än innan, är på rätt väg iaf. Har docl börjat ta tabletter i större utsträckning,och inte lika mycket alkohol.
Jag funderar på att söka hjälp men jag är lite för feg. Vågar inte riktit, chefen är inte att tänka på! Det är ju klart man skäms och är förbannad, det är ju en förlust av att förlora sig själv till något =/

Tror att jag kommer ta mig ur det här, kommer säkert vara en del ups and downs men jag tror på det här =) Du är ju dessutom ett levande bevis! =)

Kram Louise

 
Erika

Erika

13 oktober 2012 08:57

Helgens awesome pågår i min blogg nu, var med och delta, direktlänk: http://myy-life.bloggplatsen.se/2012/10/12/8804300-helgens-awesome/#kommentarer

http://myy-life.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av enungkvinnasberoende - 9 augusti 2014 08:58


        Nyss hemkommen efter 24 timmars jobb, är konstigt nog inte trött alls. Har grillat halomi ost och stillar den värsta alkohol abstinensen med lite vin, men  jag får inte tappa kontrollen eftersom jag ska iväg och jobba klockan 20:...

Av enungkvinnasberoende - 3 augusti 2014 03:50


Kör tidningar till Gotland i sommar igen. Det är 13 timmars pass men jag sitter mest och vilar, tack och lov. Eftersom jag jobbar på dagarna också, 7 dagar i veckan sedan 2 månader sedan så är det awesome att få betalt bara för att sitta på gotlan...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 07:34


Inte sovit ett skit på 2 dygn nu. Känner hur jag börjar falla in i något svart och otäckt mörker. De tre sömntabletterna jag fick tag i har gjort sitt till. Jag ligger återigen nerpundad någonstans i stockholm och känner mig död inombords. En jävla a...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 04:40


Ja jag har skurit mig igen.. Det var så skönt, även om det inte var så djupt och allvarligt njöt jag av att se huden dela upp sig i två sidor. Känna det varma blodet rinna ner över magen. Slicka i sig blodet. Jag älskade det. ...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 01:57

I alla fall... Jag och haytham hade en aå jävla underbar nyårs kväll och natt och de tre följande dagarna. Allt vi gjorde var så kärleksfullt. Sättet han höll om mig, sätter vitittade på varandra, hur vi pratade och skrattade, sättet vi hade sex med ...

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards