Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Jag saknar + min bekännelse

Av enungkvinnasberoende - 14 oktober 2012 16:21

Jag saknar honom, grovt mycket.. Det gör så ont. Jag har från dag ett tryckt undan känslorna. Men hur mycket man än försöker och vill trycka bort något kommer de tillbaka, med full kraft.

Jag saknar hans stora mörka ögon,  som lyste med värme när han såg på mig. Jag saknar hans smala kropp trcka mor mig. Hans andetag i min nacka när jag står och diskar. Hans händer som känner på min kropp, från halsen ner mot brösten, hans händer om mina bröst, hans andetag och kyssar i min nacke. Hans röst som låter förmedlar orden "jag älskar dig". Hur jag släpper all disk och trycker mig mot honom och låter min röst förmedla hur mycket jag älskar honom också. Hans händer som fortsätter ner över midjan och vidare ner till rumpan. Jag saknar hur jag kunde vända mig med ansiktet mot honom och se in i hans underbara ögon, känna mig trygg. Jag saknar hur hårt vi håller om varandra, hur mycket vi vill ha varandra både fysiskt och psykiskt. Den känslan av kärlek och njutning när vi två blir ett. Jag saknar bara att få vara i samma rum som honom.


Nu sitter jag ensam, gråter och dricker för att bli aspackad. För att dämpa mina känslor.


Samma dag som jag träffade honom första gången, hade jag bestämt mig för att dö. Jag hade planerat allt och jag var klar. Sen tog han kontakt. Jag gav livet en SISTA chans. Jag har haft dödslängtan i så många år, jag hade äntligen bestämt mig. Nu när han är borta finns det inget som kan hålla mig tillbaka längre.

Det är inget jag har skrivit här tidigare, men som jag skrev i förra inlägget, jag ska inte fly längre. Jag ska inte fly mina tankar och åsikter. ALLT ska fram här på bloggen, allt..

Jag väntar bara på vintern, snö och flera minusgrader. Då ska jag gå ut i skogen, dricka en jävla massa alkohol, få upp värmen och sen ta av mig alla kläder och lägga mig ner. Förfrysa. Frysa till döds.

Det är min plan som ingen kan stoppa mig från att genomföra nu.


Bloggen fyller fortfarande, trots mitt beslut, sin funktion. Jag vill leva så rent som möjligt innan jag dör. Jag vill inte dö smutsig och alkoholiserad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av enungkvinnasberoende - 9 augusti 2014 08:58


        Nyss hemkommen efter 24 timmars jobb, är konstigt nog inte trött alls. Har grillat halomi ost och stillar den värsta alkohol abstinensen med lite vin, men  jag får inte tappa kontrollen eftersom jag ska iväg och jobba klockan 20:...

Av enungkvinnasberoende - 3 augusti 2014 03:50


Kör tidningar till Gotland i sommar igen. Det är 13 timmars pass men jag sitter mest och vilar, tack och lov. Eftersom jag jobbar på dagarna också, 7 dagar i veckan sedan 2 månader sedan så är det awesome att få betalt bara för att sitta på gotlan...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 07:34


Inte sovit ett skit på 2 dygn nu. Känner hur jag börjar falla in i något svart och otäckt mörker. De tre sömntabletterna jag fick tag i har gjort sitt till. Jag ligger återigen nerpundad någonstans i stockholm och känner mig död inombords. En jävla a...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 04:40


Ja jag har skurit mig igen.. Det var så skönt, även om det inte var så djupt och allvarligt njöt jag av att se huden dela upp sig i två sidor. Känna det varma blodet rinna ner över magen. Slicka i sig blodet. Jag älskade det. ...

Av enungkvinnasberoende - 8 januari 2014 01:57

I alla fall... Jag och haytham hade en aå jävla underbar nyårs kväll och natt och de tre följande dagarna. Allt vi gjorde var så kärleksfullt. Sättet han höll om mig, sätter vitittade på varandra, hur vi pratade och skrattade, sättet vi hade sex med ...

Presentation


En blogg om en ung kvinnas kamp mot droger och livet efter missbruket

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alkohol

Självskada

Bok


Ovido - Quiz & Flashcards